home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) i francuski PSA Peugeot Citroen su još u aprilu prošle godine saopštili da su postigli sporazum koji se tiče saradnje na projektu kompaktnog SUV modela.

To znači da na tržište stiže novi SUV model sa znakom Peugeota i Citroena koji će se bazirati na postojećoj Mitsubishijevom platformi i koji će veliki deo komponenti deliti sa Mitsubishijem ASX (u Japanu Mitsubishi RVR).


Sada su objavljene i prve zvanične slike ova dva nova modela, nazvana Citroen C4 Aircross i Peugeot 4008.


Ovde i podsećanje da je slično već urađeno sa modelima Mitsubishi Outlander/Citroen C-Crosser/Peugeot 4007 i Mitusbishijem i-MiEV, Peugeotom iOn i Citroenom C-Zero.


U svakom slučaju, dva nova francuska kompaktna SUV-a će se na tržištu pojaviti početkom 2012. godine, a planirana je prodaja od oko 50.000 primeraka godišnje (za oba modela zajedno).

Citroen C4 Aircross će pokretati 1.6L i 1.8L dizelaši sa 110KS odnosno 150KS, kao i 1.6L benzinac sa 115KS (na tržištima izvan Evrope će biti ponuđen i 2.0L benzinac sa 150 konja), a Peugeot 4008 će u paleti (u zavisnosti od tržišta) imati 1.6L i 2.0L benzince (sa 116KS odnosno 150KS) i dva HDi dizelaša (1.6L sa 112KS i 1.8L sa 150KS).



Dužina iznosi 434 cm, širina 180 cm, visina 163 cm, dok je zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji 442 litra.

Oba modela će se nuditi u verzijama sa 4x2 i 4x4 pogonom, a po ranijim najavama iz PSA grupacije, novi francuski SUV će u verziji sa 1.6 HDi dizelašem trošiti 4,7 litara goriva na 100 km i emitovati 123 grama CO2 po kilometru (u verziji sa 4x2 pogonom).

Ivan Mitić – Autoblog.rs

U nastavku sledi i PR saopštenje kompanije VITRO GROUP, uvoznika Citroena za Srbiju 

Citroen C4 Aircross: Novi kompaktni SUV

Više od 100,000 novih vozila Citroën C4 je sišlo sa proizvodne trake otkako je model predstavljen pre godinu dana. Nadovezujući se na ovaj poslovni uspeh, brend proširuje gamu C4 vozila originalnim modelom: Citroën C4 Aircross. Novim vozilom su prikazane kovencionalne odlike kompaktnog SUV dizajna. Kombinovanjem stila i tehnoloških inovacija u jednom vozilu Citroën C4 Aircross je savršeno prilagođen modernom stilu života i pruža osećaj bekstva iz svakodnevice. Novi dizajn karoserije se oslanja na tehnološko savršenstvo brenda tako što kombinuje terenca sa vožnjom i performansama putničkog vozila. Citroën C4 Aircross će biti lansiran u prvoj polovina 2012. godine, a u zavisnosti od motora će biti dostupan sa pogonom na dva ili na četiri točka. Štaviše, biće jedan od predvodnika u svom segmentu u pogledu emisije CO2.

Dizajn Citroëna C4 Aircross se oslanja na DNK brenda tako što kombinuje vitalnost drugih modela game sa moćnim stilom terenca.

Karakterističan stil podrazumeva horizontalne linije na prednjem delu sa aerodinamičnim ventilacionim otvorima na krajevima čime naglašava kompaktni izgled vozila. Linije haube koje se vide sa sedišta vozača, široki blatobrani i smanjen prepust pojačavaju utisak čvrstine koju stvara ova jedinstvena silueta.

Velika pažnja je posvećena svakom detalju i svaki deo je dizajniran da poveže stil i performanse. Prepoznatljivost svetlosnih grupa Citroëna C4 Aircross je uočljiva i danju i noću, a karakterišu je LED lampice koje su poređane sa prednje strane vertikalno pored aerodinamičnih ventilacionih otvora. Po uzoru na konceptualno vozilo Hypnos, oblik točkova od 18 inča i zadnjih svetala je prerađen da dostigne optimalno strujanje vazduha i smanjenu emisiju CO2.

Sofisticirani dizajn Citroëna C4 Aircross podrazumeva i migavce na bočnim retrovizorima, propratno osvetljenje na zadnjim svetlima i kameru za hod unazad koja je ugrađena u hromiranu oblogu na zadnjim prtljažnim vratima. Stil se oslanja na Citroënove prepoznatljive oblike dizajna. Posmatrano sa strane, krilo ima oblik obrnutog ajkulinog peraja, koje aluzira porvšinu bočnih stakala kao u  konceptualnom vozilu Hypnos, i ukrašeno je hromiranim kompasom kako bi pokazalo da je model član SUV porodice brenda.

Pametno vozilo sa prenosnim sistemom da odgovori svim potrebama

Sa prenosnim sistemom poslednje generacije na četiri točka, Citroën C4 Aircross može da se pohvali savršenim ponašanjem na putu u svim uslovima. Tehnologija omogućava vozilu trajnu vožnju na pogon na četiri točka dok se obrtni momenat optimalno raspoređuje između prednjih i zadnjih točkova. Upotrebom samo jedne komande koja se nalazi iza ručice menjača, vozači mogu da odaberu jedan od tri moda prenosa da bi zadovoljili svoje potrebe: 2WD, pogon na dva točka, za optimalnu potrošnju goriva, 4WD, pogon na četiri točka, koji automatski raspoređuje obrtni momenat između prednje i zadnje osovine, ili lock mode koji povećava obrtni momenat koji se prenosi na zadnje točkove kako bi vozilo bolje prijanjalo pod teškim uslovima vožnje.

Postavljanje standarda u emisiji CO2

Citroën C4 Aircross ispunjava ciljeve brenda u pogledu posvećenosti zaštiti okoline sa HDi 110 motorom uparenim sa šestostepenim menjačem čini ovaj model predvodnikom u svom segmentu što se tiče emisije CO2. HDi 110 motor će biti dostupan sa 2WD i 4WD kako bi svako mogao da odabere verziju koja se najbolje prilagođava Vašem životnom stilu. Odmah po izlazku na tržište, Citroën C4 Aircross će moći da iskoristi prednosti koje pruža HDi 150 motora (takođe dostupnog sa 2WD i 4WD sa šestostepenim menjačem) i 115bhp 1.6i benzinski motor (dostupnog u 2WD verziji sa petostepenim menjačem).

Kompaktan, pokretan, zadovoljstvo za vožnju

Sa svojim kompaktinim dimenzijama (dužina: 4.34m, širina: 1.80m, visina 1.63m), izvanredno pokretan (najmanji krug okretanja: 10,6m) Citroën C4 Aircross je prikladan za vožnju u gradskim uslovima. Udubnost ovog vozila od pet sedišta je dostojna limuzine, dok prtljažnik od 442l komotno izlazi u susret zahtevima savremenog života. Šasija i vešanje su posebno izrađeni za vožnju koja je verna Citroënovim vrednostima i nudi idealni kompromis između udobnosti i ponašanja na putu.

Bekstvo ka novom načinu razmišljanja

Krenite potpuno spokojno na put. Izdignuta pozicija vozača u Citroënu C4 Aircross pruža dobar pregled na put i okruženje.

Zahvaljujući velikom panoramskom staklu kabina je ispunjena svetlošću i putnici mogu da uživaju u plavetnilu neba čak i u gradskoj vožnji, što doprinosi dodatnom osećaju udobnosti. Noću je atmosfera lagodnija a panoramski krov je osvetljen LED propratnim svetlima ugrađenim u krov.

Ergonomija visoko funkcionalne pozicije vozača je osmišljena sa ciljem da vozač može brzo da upozna automobil, kao i za jednostavnu svakodnevnu upotrebu. Citroën C4 Aircross je pozamašno opremljen kako bi vožnja bila udobnija i to od hands-free pristupa i startera do GPS navigacije sa ekranom osetljivim na dodir, kamere za hod unazad, odabir moda prenosa, USB portom i Bluetooth konekcijom za prenosive audio plejere.

Tehničke karakteristike

Dimezije: dužina 4.34m, širina 1.8m, visina 1.63m

Najmanji krug okreanja vozila: 10.60m

Zapremina prtljažnika: 442 l

Motor

 

1.6i 115

 

HDi 110

 

HDi 150

 

2.0i 150

(Izuzev Evrope)

Prenos

5-stepeni

6-stepeni

6 - stepeni

5 - stepeni

/ CVT

Maksimalna snaga (kw)

85

82

110

113

Maksimalni obrtni momenat motora (Nm)

152

270

300

198

Zapremina motora  (cm3)

1590

1560

1798

1998

Kontrola zagađenja

Euro5

Euro5

Euro5

Euro 4

4x2/4x4

4x2

4x2 / 4x4

4x2 / 4x4

4x2 / 4x4

Za potrebe tržišta, 150 bhp 2.0i benzinski motor će biti dostupan na tržištima izvan Evrope u verzijama 2WD i 4WD sa petostepenim menjačem ili CVT (continuously variable transmission).

VITRO GROUP Marketing



čitanja : 9614



Komentari

Ekstra boja!

Zna li neko naziv ove boje?

Autor Barosso 30 Sep 2011, 03:37

@ Barosso
Kapućino braon
Na zadnjoj slici ima rubove poput BMW-a

Autor Dejan L 30 Sep 2011, 05:34

Citroen opasno krenuo u ofanzivu, ovo je odlicno...odma u proizvodnju!

Autor DaMir 30 Sep 2011, 08:05

Odlicno izgleda, samo mislim da treba da izbace i verziju sa drugacijim prednjim branikom, koliko god lepo izgledao sa ovim tesko da moze negde da se popne.

Autor Bati 30 Sep 2011, 10:16

@Barosso
slicna toj boji kod BMW-a se zove "havana" i petica u toj boji uzivo izgleda do bola dobro. A na slikama u katalogu mi se nije svidela.

Autor toma, t minus 14 30 Sep 2011, 10:47

Hej, pa ne izgledaju lose uopste! Ko su im konkurenti, sem Micubishija?

@toma,
Sta je za 14 dana?

Autor Uros Cuore Sportivo 30 Sep 2011, 12:22

Iskreno, Peugeot 4008 je ruzan, a Citroen moze i da prodje, onako, nije ni on neki lepotan.

Autor Orlo 30 Sep 2011, 13:19

c4 i 4008 dobijaju zajednickog SUV-a ? ...pa oni su razlicita klasa i velicina auta

Autor NemanjaBB 30 Sep 2011, 13:28

Zar postoji 1.8 HDI?

Autor Moron 30 Sep 2011, 14:37

Zar 4007 nije mnogo veći od 4008?
Outlander vs ASX?
Izgleda da će novi outlander by Peugeot biti 5008

Autor Dejan L 30 Sep 2011, 15:12

Nije 1.8 hdi vec to je mitsubishijev ovi dizelski motor koji se ugrađuje u ASX

Autor Domi 30 Sep 2011, 15:15

Iako mi Citroen ima puno ljpeši dizajn od Peugeot-a ovdje mi je situacija ipak malo drugačija ne puno ali bi prije izabrao Peugeot-a....

Autor dads 30 Sep 2011, 16:04

lepsi Citroen MNOOOGO!

Autor DaMir 03 Okt 2011, 09:23